Vypadávání vlasů

Dobrý den. Je mi 20 let a začínají mi vypadávat vlasy. V časopise jsem viděl reklamu na Vichy Dercos Aminexil Energy, který by měl vypadávání zastavit. Je to pravdivé, nebo jen další klamná reklama? Děkuji za odpověď. Lukáš

Odpověď odborníka:

Dobrý den, tento přípravek podle výsledků studií omezuje vypadávání vlasů, ale stejně jako u všech ostatních takových přípravků nelze zaručit, že bude fungovat stoprocentně u všech lidí. Vypadávání vlasů je ovlivněno geneticky, hormonálně, pokud vlasy vypadávají náhle více nebo i v trsech, může se jednat o plísňovou infekci pokožky hlavy či o poruchu funkce štítné žlázy. také nedostatek vitamínl sk.B může způsobit vypadávání vlasů.

 
Líbí se vám odpověď?
0 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
  • Antibiotika klacid Za jak dlouho ze mě vyprchají antibiotika Klacid 500mg(1...
  • Bílý výtok Objevil se u mne bílý výtok bez svědění a bolesti. Občas se mi...
  • Cysta v prsu Je mi 25 let a dlouhou dobu mě trápila bolestivost levého prsu,kde...
  • Helicobactery pylori Chci se zeptat .. Na Gastroskopii mi našli vřed, který už...
  • Úraz hlavy Něco mi prasklo v zadní a horní části hlavy. Nedělám si legraci, fakt...
  • Bulka pod čelistí Manžel má už zhruba tři měsíce bulku na levé straně krku...
 
Naposledy čtené: