Vypadávání vlasu˚

Dobrý den, vždy jsem mívala husté vlasy ale poslední dobou mi tak moc začali padat vlasy že to až není normální ted´ mám na hlavě sotva par vlasů :/ zkoušela jsem už různé doplňky stravy a moc mi nepomohly zabírali až po pul roce atd... Tak tímto žádám o radu nějakého přípravku/prášků/ nebo čehokoli co zastaví padání vlasů a obnovuje rychlejší růst. Mnohokrát děkuji :)

Odpověď odborníka:

Vážená slečno Ewo, nadměrné vypadávání vlasů může mít různé důvody, např. kožní infekci, poruchy výživy, stres apod. Aby byla léčba účinná, musí postihovat příčinu nemoci. Zkoušením různých postupů "naslepo" pravděpodobně nedosáhnete spolehlivého zlepšení. Doporučuji Vám podstoupit vyšetření dermatologem včetně příslušných laboratorních testů a podle výsledků se domluvit na dalším postupu. S pozdravem, MH.

MUDr. Milan Hrubý
MUDr. Milan Hrubý

Specializace: Nefrologie
Pracoviště: Všeobecná fakultní nemocnice v Praze 2, IV. Interní klinika, Ambulance nutriční podpory

 
Líbí se vám odpověď?
0 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Kam dál
Naposledy čtené: