Vypadávání vlasů a chlupů

Vážená paní doktorko/Vážený pane doktore, obracím se na vás s prosbou o pomoc s problémem, který mě trápí už asi jeden až dva měsíce. Jedná se o vypadávání chlupů a vlasů. Na nohách se mi tvoří prázdná místa bez ochlupení, stejně tak v podpaží a mezi nohami. Vlasy mi řídnou tak nějak celkově. Byl jsem s tím u svého obvodního lékaře, dělali mi krevní testy na štítnou žlázu, ale napsali mi jen, že je všechno v pořádku a dál se mi nikdo neozval. Tvrdili mi, že to může být i nějakým stresem, nebo psychickým vypětím, ale mně nepřijde, že bych nějakými podobnými obtížemi trpěl. Napadlo mě, jestli to nemůže mít na svědomí třeba nějaký parazit, poslední dobou poměrně dost jím a pořád si připadám, že nějak nemám dost. Přitom mám 78 kg a 190 cm. Další věc která mě napadla byl nedostatek testosteronu. Minulý rok v červnu mi totiž odebrali jedno varle kuli rakovině. Podstoupil jsem dva cykly chemoterapie, od té doby jsem sledován a všechno je prozatím v pořádku. Žádné další možné příčiny mě už nenapadají, ani nějaké další obtíže. Předem děkuji za váš čas případnou odpověď. S pozdravem, Jan (20 let)

Odpověď odborníka:

Domnívám se, že vaše obtíže budou mít souvislost s tou operací a následnou terapií rakoviny varlat. Požádejte svého lékaře o vyšetření hormonálních hladin.

MUDr. Eva Dogoši
MUDr. Eva Dogoši

Specializace: Dermatovenerologie
Pracoviště: Soukromá kožní ambulance

 
Líbí se vám odpověď?
0 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Naposledy čtené: