Výpadek paměti ve 20ti letech

Hezký den. Předem děkuji za odpověď a za čas, který mi budete při psaní odpovědi věnovat. Je mi dvacet let, studuji, přivydělávám si jako servírka. Trpým zánětem štítné žlázy a používám Letrox 50 (již druhým rokem). Nedávno jsem u sebe zpozorovala jisté znepokojující věci. Občas neudržím rovnováhu a mám výpadky paměti a to už vůbec nemluvím o tom, že nedokážu přijít na ta správná slova. Například když s někým mluvím a chci mu něco říct, najednou "puf" a už nevím o čem jsem mluvila nebo si nedokážu vzpomenout na obyčejná slova při konverzaci. Napadlo mě, že to může být těmi prášky, ale beru je už dva roky a nic takového se u mě neukázalo za tu dobu. Ještě jednou moc děkuji za odpověď.

Odpověď odborníka:

Nemyslím, že Letrox je příčinou. Spíše jde o projev přetaženosti nebo stresu. Podobně se také mohou manifestovat nejrůznější neurotické poruchy. Doporučuji navštívit neurologa.

MUDr. Tomáš Vilhelm
MUDr. Tomáš Vilhelm

Specializace: Rehabilitace
Pracoviště: VERTEBRA

 
Líbí se vám odpověď?
+1 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Kam dál
 
 
Když imunitní systém útočí do vlastních řad
Články: Když imunitní systém útočí do vlastních řad
Každé zdravé tělo reaguje...
Pět varovných příznaků mozkové mrtvice. Poznáte je?
Články: Pět varovných příznaků mozkové mrtvice. Poznáte je?
Z bezvědomí vás vytrhne...
Ženská ejakulace
Články: Ženská ejakulace
Ženskou ejakulaci neboli...
Muzea, hrady, zámky .... 30.000 památek z celé ČR
Mononukleóza
Články: Mononukleóza
Mononukleóza je infekční...
Je možné se  z rakoviny vyléčit „navždy“?
Články: Je možné se z rakoviny vyléčit „navždy“?
Rakovina v některých...
Opakované bolesti hlavy? Nechte si zkontrolovat krční páteř!
Pěšky nebo na kole - Tipy na výlety
Naposledy čtené: