Vyrášky

Dobrý den, v poslední době mě trápí vyrášky na zadku, Ať je léto nebo zima. Nevím jestli může jít o opruzeniny, Vypadájí jako akné, ale pleť mám v pořádku.hygienu dodržuji . Mazala jsem to kalciovou mastí, ruznými krémy a zkoušela jsem i pudr. někdy začli mizet ale hned se znovu objeví.k doktorce s tím jít nechci. Prosím poraď te jestli je na to volně prodejný lek. nevím jestli mazat krémy mastnými a nebo něčím na vysušení pokožky. Strašně se stydím i před přítelem. Prosím poraďte. Děkuji

Odpověď odborníka:

Může jít o variantu akné, nebo poruchu rohovění, která akné velmi připomíná. Zkuste peeling - mechanický při sprchování lufou i chemický kyselinou glykolovou ( např. Sebium sérum od Biodermy), pokud máte větší zánět, budet třeba navštívit kožního lékaře, aby vám předepsal i lokální antibiotikum.

MUDr. Eva Dogoši
MUDr. Eva Dogoši

Specializace: Dermatovenerologie
Pracoviště: Soukromá kožní ambulance

 
Líbí se vám odpověď?
0 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Naposledy čtené: