Vyražka

Dobry den mam dotaz. Byla jsem na kosmetice a udelalo se mi po ni hrizne vodnate akce :( vubec nevin co stim delat kosmeticka rikala ze nikdo jeste u ni nemel problem nikdy srm takove akne nemela. Mam to i na krku trochu zada a hlavne celo ale napr brada nic

Odpověď odborníka:

Dobrý den, mohlo se jednat na reakci kůže na některý přípravek, který paní kosmetička použila. Pokud se opravdu jedná o akné , tak zkuste zakoupit Skinoren krém a aplikujte 1xdenně na noc, ale krém vás může vysušovat, mírně po aplikací pálí. Jestli jsou pupínky vodnaté, tak na den můžete aplikovat Aknecolor light krémpastu. Je to tónovaný krém pro pacienty s akné. Při přetrvávání obtíží navštivte kožního lékaře, LRJ

MUDr. Lucie Růžičková Jarešová
MUDr. Lucie Růžičková Jarešová

Specializace: Dermatovenerologie
Pracoviště: L - DermaMedEst s.r.o

 
Líbí se vám odpověď?
0 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Naposledy čtené: