Vyrážka

Uz je to par tydnu, co se mi udelaly tyhle fleky. Drive byvaly cervene, tes uz jsou hnede a misty i sušší povrch. Co by to tak mohlo byt, prosim? Děkuji, Petr

Odpověď odborníka:

Dle přiložené fotografie by se mohlo jednat o plísňové onemocnění. Zkuste aplikovat Canesten nebo Clotrimazol krém, které jsou volně pordejné. Pokud obtíže nevymizí, měl byste zajít na kontrolu na kožní. S pozdravem Jana Harnová

MUDr. Jana Harnová
MUDr. Jana Harnová

Specializace: Praktické lékařství
Pracoviště: Soukromá ordinace praktického lékaře, Líbeznice, JH medica s.r.o.

Líbí se vám odpověď?
0 Ano Ne
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Kam dál
 
 
 Atopický ekzém – co je nového?
Články: Atopický ekzém – co je nového?
Atopický ekzém je chronické...
Vědci zjistili, proč je rakovina močového měchýře tak agresivní
Když tuhne krev v žilách aneb Jak vzniká trombóza
Články: Když tuhne krev v žilách aneb Jak vzniká trombóza
O spojitosti mezi hlubokou...
Pěšky nebo na kole - Tipy na výlety
Atopický ekzém může zkomplikovat infekce
Články: Atopický ekzém může zkomplikovat infekce
Pro svůj vznik v prvních...
S atopickým ekzémem k moři
Články: S atopickým ekzémem k moři
Slunce, vzduch, mořská voda...
7 800 Tipů kam na výlet z celé ČR
Turistikou ke zdraví s Turistika.cz
Naposledy čtené: