Vyrážka

Dobrý den, přesně před týdnem jsem se v noci vzbudila s pocitem svěděnív obličeji, při pohledu do zrcadla, jsem zjistila, že mám v oličeji pupínky vypadající jako štípanec od komára, měla jsem je na čele, víčkách apod. Vzala jsem si na to letizen (na alergii) a pomohlo to, další dny se mi sem tam udělal "štípanec" na rukách, kolenech a ostatních částech těla až mi došlo, že se těžko stále jedná o štípanec od hmyzu. Další dny se mi vždy večer a po ránu udělala vyrážka v obličeji. Byla jsem u kožní lékařky, která mi předepsala Aerius léky, které ovšem první den zabrali, ale další dny se mi vyrážka zase vrací a už převážně jen v obličeji. Paní doktorka na kožním mi nechala udělat i odběr krve zaměřený na jaterní testy, ale hodnoty mám v pořádku. Teď mi teprve došlo, že před zhruba měsícem mi moje praktická lékařka předepsala ortanol, po kterém jsem měla ale nežádoucí účinky, takže jsem ho přestala užívat, je to tak 14 dní co ho neužívám, proto se mi zdá divné, že by to stále mohlo být z tohoto léku. Byla bych Vám hrozně vděčná za jakoukoliv radu, protože jsem z tohoto stavu už dosti nešťastná. Předem velice děkuji. S pozdravem L.B.

Odpověď odborníka:

Dobrý den, mohlo by se jednat o alergickou reakci na kosmatiku nebo potraviny. Doporučoval bych proto podstoupit kožní alergické testy k vyloučení alergie. Hezký den.

MUDr. Martin Kaláb
MUDr. Martin Kaláb

Specializace: Zubní lékařství
Pracoviště: Stomatologická klinika 1. Lékařské fakulty Univerzity Karlovy

 
Líbí se vám odpověď?
0 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Naposledy čtené: