Vyrážka

Dobrý den.Ráda bych Vás požádala o radu,už delší dobu sleduji,že po každé tak týden před menstruací se mi na těle objeví hodně nepříjemná vyrážka,nejvíce ji mám na břiše a hrudi,a trošku na stehnech.Vyrážka mě strašně svědí,zkoušela sem mazt různýma krémama,i mastičkama,které mi nechala předepsat má lékařka,byli to masti dělané bez kortikoidů,a nic nezabírá,většinou to tak do tří týdnů odezní samo.Mohu prosím poprosit o radu o co by mohlo jít?Děkuji předem.Wildhaberová

Odpověď odborníka:

pokud vyrážka reaguje na menstruační cyklus, molho by jít i o určitou formu akné či folikulitidy, ale takto nedálku nejsem schopná se přesněji vyjádřit. Pokud si ani lékař neví rady, doporučuji histologické vyšetření.

MUDr. Eva Dogoši
MUDr. Eva Dogoši

Specializace: Dermatovenerologie
Pracoviště: Soukromá kožní ambulance

 
Líbí se vám odpověď?
0 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Naposledy čtené:
 
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

 celý článek
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

Atopická, suchá nebo podrážděná pokožka bezesporu vyžaduje důslednou péči. Svědění v těchto případech dokáže být velice nepříjemné. Kůže je navíc zranitelná a náchylnější k...  celý článek

x