Vyrážka a pálení po pohlavním styku

Dobrý den, před nedávnem se partnerovi vždy po pohlavním styku objevila po pohlavním styku vyrážka v podobě červených pupínků a já cítím silné pálení. Na doporučení v lékárně jsme se oba začali léčit mastí clotrimazol. Krém jsme užívali oba dvakrát, třikrát denně déle než týden. Ale i po této době se pupínky neustále objevují, a pálení v pochvě je i silnější než předtím. Ráda bych se zeptala na radu co s tímto problém dělat. Nevím zda by to s tím mohlo nějak souviset ale před těmito problémy jsem užívala cca 20 dní antibiotika v podobě tablet a cca týden poševní krém. Bolesti břicha mívám několikrát do měsíce. Co se týče menstruace, je pravidelná díky HA - používám antikoncepční kroužky Nuvaring. Předem děkuji za Vaši odpověď

Odpověď odborníka:

dobrý den, jistě zajděte na gynekologii a partner na urologii, pravděpodobně bude třeba razantnější léčba, o mykózu se jednat nemusí.

MUDr. Zuzana Vejběrová
MUDr. Zuzana Vejběrová

Specializace: Gynekologie a porodnictví
Pracoviště: Gynekologie Gyn - Fem, Praha

 
Líbí se vám odpověď?
-2 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Kam dál
Naposledy čtené: