Vyrážka na remenu

Dobry jeden dotaz .. mam pupinek na remenu a chtel bych se zeptat o co by se mohlo jednat je mozne ze uz je tam dlouho nejak jsem si toho nevsimal, nejak to neboli ani nenatyka.... tak bych prosil o radu o co by se mohlo jedna a popripade jak lecit .. Dekuju za radu. Pavel

Odpověď odborníka:

Dobry den, mohlo by se jednat o kožní mykoticke onemocnění Pityriasis versicolor. Zkuste koupit např. Cannesten krém nebo Imazol krém, mažte 2x denně, během několika dnů by to mělo zmizet, pokud ne, kontaktujte kožního lékaře.Lečba je dlouhodobá i několik týdnů, LRJ

MUDr. Lucie Růžičková Jarešová
MUDr. Lucie Růžičková Jarešová

Specializace: Dermatovenerologie
Pracoviště: L - DermaMedEst s.r.o

 
Líbí se vám odpověď?
+1 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Naposledy čtené: