Vyrážka po fyz. námaze adv.

Přeji hezký den O tomto konkrétním problému jsem se dočetl právě tady ( konkrétně u pána jmenovaného Štěpán). I já mám stejné problémy po té, co dojedu na svém bicyklu ( tzn. vyrážka v podobě červených teček téměř po celém těle chvíli po námaze, která za nedlouho zmizí). Ovšem co se chemie týče, tak na sebe tak jednou za týden použiji deodorant, při sprše maximálně mýdlo a šampon na vlasy, jím relativně vzhledem ke zmíněnému doporučení ve Štěpánově případě správně a i když nesportuji zrovna v merino vlně, tak jsem se svým současným oblečením neměl nikdy před tím problém. Díky za radu

Odpověď odborníka:

Ve vašem případě by mohlo také jít o cholinergní urtikarii, zkuste dlouhodobě užívat některé antihistaminikum (poraďte se na kožním).

 
Líbí se vám odpověď?
0 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
  • Vlčí zrno Prosím o radu. Na konci září se mi udělalo na očním víčku vlčí zrno...
  • Operace menisku V březnu tohoto roku jsem byl na operaci vnitřního menisku...
  • Bíle pupínky na penisu Můžete mi prosím poradit, co by to mohlo být? Sex jsem...
  • Lék zaldiar Ortoped mi předepsal lék Zaldiar, na bolest kyčle. Mám nedůvěru k...
  • Poševní výtok Mám dotaz už asi půl roku mám vaginální výtok který nesvědí ani...
  • Vysoký tep Mám takový problém. Trápil mě vysoký tep,který se pohyboval okolo 115...
 
Naposledy čtené: