Vyrážká po požití umělého mléka u dítěte

Dobrý den, máme následující problém: synovi (nyní 6,5měsíce) po požití umělého mléka naskáčou pod spodním rtem, na bradě a v koutcích úst červené fleky. Vyzkoušeli jsme již značky Nutrilon, Hami a nyní i Sunar. Mléka nepožije nikdy moc, chtěli jsme to vyzkoušet. Dostane max. 10 malých plastových lžiček. Fleky naskáčou téměř okamžitě a zmizí tak do 10min. Jiné obtíže, zdá se, nemá. mám ale strach, aby při požití většího množství neměl pupínky třeba i v ústech a nezačal se dusit. Zasílám i fotografie, nejsou moc ostré, neboť syn po mobilu neustále chňapá :-). Děkuji za odpověď

Odpověď odborníka:

Fotografie je rozmazaná. Podle vašeho popisu by mohlo jít o kopřivkové projevy. Rozhodně nepodávejte větší množství mléka, zkuste ještě hypoalergenní varianty. Pokud by problém přetrvával, zkuste odložit podávání umělých mlék cca o měsíc.

MUDr. Eva Dogoši
MUDr. Eva Dogoši

Specializace: Dermatovenerologie
Pracoviště: Soukromá kožní ambulance

 
Líbí se vám odpověď?
0 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Naposledy čtené: