Vyrážka při teplotě

dobrý den syn( 7měsíců) měl tři dny teploty na radu lékaře jsme dodávali dětský nurofen v sirupu ale syn se dnes odypal ( druhý den po požití) chci se zeptat zda může jít o alergickou reakci. tepotyjiž nemá není plačtivy jen osypaný. děkuji

Odpověď odborníka:

Lucie, dobrý den! Vyrážka je typickým projevem alergie. Je docela možné, že jde o reakci právě na nurofen. Pečlivě syna sledujte, nemá-li dýchací potíže. Ukažte dítě pediatrovi.

 
Líbí se vám odpověď?
0 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Kam dál
 
 
Růstové grafy dávají rodičům jistotu
Články: Růstové grafy dávají rodičům jistotu
Každý starostlivý rodič...
Hyperfunkce štítné žlázy
Články: Hyperfunkce štítné žlázy
Hypertyreóza vzniká při...
Arašídy, postrach alergiků
Články: Arašídy, postrach alergiků
Víte, které pochutiny...
Muzea, hrady, zámky .... 30.000 památek z celé ČR
Naposledy čtené: