Vyrážky na hlavě a ztráta vlasů

Během asi zhruba posledních 6 měsíců jsem zaznamenal značný úbytek vlasů vzadu na hlavě, tvoří se mi tzv. "kolečko" a to se nadále rozrůstá. Všimnul jsem v těchto místech malých červených pupínků, které když zmáčknu tak trochu bolí. Má to pravděpodobně souvislost, stříhám se totiž již léta strojkem dohola a nikdy sem je tam nezpozoroval a vlasy jsem měl vždycky husté. Nežil jsem však doposud příliš zdravě, málo spím, a jsem často ve stresu. Jídelníček si pomalu začínám měnit, nejím sladké a nepiji ani alkohol, nekouřím. Jsem často velmi unavený, bez energie, a mívám také deprese. Vyhledával jsem informace různě po internetu, je možné že se jedná o kvasinkovou infekci, nebo nějakou alergii? Je mi 27 let. Nejvíc se obávám toho že by to mohl být syfilis, četl jsem že podobné obtíže také může způsobovat. K lékaři si asi zajdu, jen bych chtěl vědět čeho se tak zhruba mohu obávat. Předem děkuji za odpověď.

Odpověď odborníka:

Kolečko na hlavě může být alopecie areata nebo počáteční androgenní alopecie , pupínky zase foliculitida a pokud je hluboká , může vést k výpadu vlasů. Takže návštěva lékaře je nezbytná, protože fotodokumentace Vámi zaslaná je neostrá. s pozdravem

MUDr. Silvie Rafčíková, MBA
MUDr. Silvie Rafčíková, MBA

Specializace: Dermatovenerologie
Pracoviště: Centrum estetické medicíny

 
Líbí se vám odpověď?
+1 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Kam dál
Naposledy čtené: