Vyrůstky

Před třemi měsíci jsem se začala prirodne léčit na bireliozu pomocí bylinek a to konkrétně tinkturami od naděje lichorerisnice, tužebník a ořešák. K tomu ještě vitamíny v tobolkach B a D3. Začalo se mi krásně ulevovat od všech neduhů, ale začalo mi u postevacku jako by narůstat kuzicka jako Vyrůstky bez bolestí prostě jako další kůže. Myslíte si mohlo by to být těmi vitamíny a bylinkami? Dost mi pomáhají a nechtěla bych s nimi úplně přestat. Děkuji za odpověď a přeji hezký den.

Odpověď odborníka:

Bohužel bez vizuálního posouzení nelze přesně odpovědět, o co se jedná. Ale dle mého mínění bylinky nemají vliv na vaše obtíže. S pozdravem Jana Harnová

MUDr. Jana Harnová
MUDr. Jana Harnová

Specializace: Praktické lékařství
Pracoviště: Soukromá ordinace praktického lékaře, Líbeznice, JH medica s.r.o.

 
Líbí se vám odpověď?
0 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Naposledy čtené: