Vysazená antikoncepce

Dobry den, chci se zeptat, mam mesic vysazenou antikoncepci a nedostavila se menstruace. U gynekologa jsem byla,rekl mi,ze je to bezne,ze tehotna nejsem a ze mam cysty. Jsem objednana za 2tydny na kontrolu a popripade vyvolani menstruace, ale ted se mi dostavilo neco jako menstruace. Neni klasicka,mam velmi svetlou krev a mam ji jen kdyz jdu na wc,tak na toaletnim papire,ale dost. Take mam bolesti v podbrisku, ale ne nijak velikanskou. Mam jit k lekari drive?nemuze to byt praskla cysta?nebo mam po antikoncepci jen jinou menstruaci? Dekuji

Odpověď odborníka:

První cykly po vysazení antikoncepce mohou být nepravidelné jen pokud by bolesti sílily zajděte na vyšetření jinak můžete vyčkat. Příjemný den

MUDr. Jan Sládeček
MUDr. Jan Sládeček

Specializace: Gynekologie a porodnictví
Pracoviště: Gynekologická ambulance, POLIKLINIKA AGEL Praha Italská

 
Líbí se vám odpověď?
-1 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Kam dál
Naposledy čtené: