Vysazena antikoncepce

Dobrý den asi 5 let jsem brala aantikoncepci PRAMINO pak mi ji lékař vyměnil za JEANINE.Jelikož trpím migrénou tak jsem ji vysadila.Neberu ji teprve 1 měsíc ale asi před 14 dny se se u začaly objevovat stavy uzkosti -deprese.nikdy jsem takové problémy neměla a ani v rodině je nemáme.Poraďte mi prosím jestli je to nožné že jsem vysadila antikoncepci a jestli se to upraví popřipadě jak to řešit Moc děkuji zaa odpověď.je dobré nehormonalni nitroděložní tělisko_

Odpověď odborníka:

Dobrý den, deprese a stavy úzkosti pravděpodobně nevznikly vlivem vysazení hormonální antikoncepce, jejich příčina může být zcela jinde.Tyto stavy vás mohou velmi obtěžovat v běžném životě, bylo by tedy vhodné je řešit s odborníkem, tedy s psychologem či psychiatrem. Nitroděložní tělísko bez hormonů je velice spolehlivá a pohodlná antikoncepční metoda. Některé uživatelky této antikoncepce však mohou mít silnější menstruační krvácení.

MUDr. Martina Hasilová
MUDr. Martina Hasilová

Specializace: Gynekologie
Pracoviště: Ústav pro péči o matku a dítě, Praha

 
Líbí se vám odpověď?
-3 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
  • Bolesti prsou Tímto vás prosím o radu...Mám bolesti v prsou, které trvají tak...
  • Nejspíše zánět na penisu Pane doktore, na penisu mám takové malinké výrůstky...
  • Vřídky na jazyku Opakovaně se mi dělají drobné vřídky na jazyku na stejném...
  • Cysta ve slezině Va CT mi byla zjištěna cysta na slezině.Velká je zatím jen 2...
  • Bolest prostaty Rad bych se vas zeptal,často se mi stává ze pociťují bolest v...
  • Mastrubace Je mi skoro 17 a mám menší potíže s masturbací... nikdy jsem to...
 
Naposledy čtené: