Vysazení antidepresiva elicea10mg

Dobrý den, je to týden co jsme po 11 měsících vysadila antidepresivum Elicea 10 mg, vysazovala jsem postupně přes půlku tablety. Zajímalo by mě jestli je běžné, že mám teď trochu závratě, brnění a jakoby zvláštní výboje v hlavě. Jinak po psychické stránce se zatím cítím dobře. Nemám úzkosti ani deprese. Chtěla bych vědět, zda to samo zase přejde? Je mi 31 let. Předem děkuji za odpověď.

Odpověď odborníka:

Dobrý den, většinou při vysazení, zvláště je-li pomalé, potíže nebývají. Chvíli vyčkejte a pokud to nepřejde, kontaktujte lékaře. Můžete zkusit podpůrně i magnezium v tabletách, stabilizuje vegetativní systém. M. HLavačková

MUDr. Magdaléna Hlavačková
MUDr. Magdaléna Hlavačková

Specializace: Neurologie
Pracoviště: neurologická ambulance Uherský Brod

 
Líbí se vám odpověď?
0 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Naposledy čtené:
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

 celý článek
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

Atopická, suchá nebo podrážděná pokožka bezesporu vyžaduje důslednou péči. Svědění v těchto případech dokáže být velice nepříjemné. Kůže je navíc zranitelná a náchylnější k...  celý článek

x