Vysazení antikoncepce

Dobrý den, od 17 let beru antikoncepci, protože kouřim doktorka mi dala 1. jemnější antikoncepci "JEANINE" ale bohužel po 1 měsíci jsem začala šminit tak jsem zkusila 2. "Evellien" ale menstruaci jsem měla v jednom kuse brala jsem jí 2 měsíce tak mi dokroeka předepsala ještě jednu "AZALII" teprve jsem začal ale mentruace neustáva nevim co stím mám dlouhodobého přitele a nevyhovuje nám to takže přemýšlím že to vysadím jaké budou následky nebo mám v užívání nadále pokračovat? Děkuji za radu

Odpověď odborníka:

Dobrý den. Při nasazení antikoncepce se doporučuje vydržet s pravidelným užíváním 3 měsíce a až pak teprve hodnotit či měnit. Ve Vašem případě došlo častou změnou preparátů k jistému zmatku. Teď je nutné se poradit s lékařem, provést ultrazvukové vyšetření se zaměřením na dělohu a podle toho postupovat. POkud antikoncepci potřebujete, jistě najdete vhodný preparát. nyní se jen domluvte s lékařem na postupu, jak krvácení zastavit a jak antikoncepci užívat.

MUDr. David Neubert
MUDr. David Neubert

Specializace: Gynekologie a porodnictví
Pracoviště: NEUMED gynekologická ambulance s.r.o.

 
Líbí se vám odpověď?
0 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Naposledy čtené: