Vysazeni antikoncepce

Dobry den. Chtela bych se zeptat. Pred 2 mesici jsem prestala brat HA. Prvni menstruace se dostavila v poradku i kdyz s tydenim opozdenim. Jiz mam 14 dni po menstruaci a dnes me strasne zacalo pichat v podbrisku. Nebyla to bolest jako u menstruace, spis bych rekla ze byla o neco silnejsi a za cca 2 hodiny to preslo. Mohli byste poradit co by to mohlo byt? Nemohla bych byt tehotna? S pritelem mame nechraneny sex.

Odpověď odborníka:

Dobrý den, pokud jste před 2 týdny odmenstruovala, obtíže by mohly souviset s ovulací, zvlášť, pokud samy pominuly a nepřetrvávají. Samozřejmě při nechráněném pohlavním styku je i zvýšené riziko, že neplánovaně otěhotníte, to by se ale s velkou pravaděpodobností projevilo vynecháním menstruace. V takovém případě bych doporučovala udělat si těhotenský test.

MUDr. Renata Kavanová
MUDr. Renata Kavanová

Specializace: Gynekologie a porodnictví
Pracoviště: soukromá praxe My.Gyn, s.r.o.

 
Líbí se vám odpověď?
0 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
  • Cysta na vaječníku Pokusím se stručně..už v březnu mě začal bolet podbřišek...
  • Mrsa Chtěla bych se zeptat, jestli je možné se zbavit infekce MRSA, když je v...
  • Svrbenie a inkubačná doba Od možného kontaktu žltačky ešte neprešlo 6...
  • Velká varlata Je mi 17 let, chci se zeptat, mám hodně velká varlata a můj penis...
  • Haluxy Mám dotaz na haluxy, trápí mě spoustu let, operaci odkládám a zatím ji...
  • Slinné žlázy? Před 14 dněmi, se mi objevila malá bulka pod jazykem. Po...
 
Kam dál
Naposledy čtené: