Vysazení antikoncepce

Dobrý den, než jsem začala brát antikoncepci nevěděla jsem, co to jsou kvasinky. Od dob, co beru antikoncepci mykozy mám prakticky furt. Když jí vysadim, myslíte, že mykozy ustanou? Děkuji

Odpověď odborníka:

Dobrý večer, otázka je, jestli všechny obtíže, které považujete za mykotický zánět, opravdu mykoza jsou. To by měl zhodnotit Váš lékař. Obecně není důvod, aby ženy užívající antikoncepci měly častější mykotické obtíže. Důvod je většinou jinde. Pokud se objeví nějaké problémy, navštivte svého lékaře a ten rozhodne o dalším postupu i o eventuální změně antikoncepce.

MUDr. Renata Kavanová
MUDr. Renata Kavanová

Specializace: Gynekologie a porodnictví
Pracoviště: soukromá praxe My.Gyn, s.r.o.

 
Líbí se vám odpověď?
0 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Kam dál
 
 
Syfilis
Články: Syfilis
Syfilis, lues, příjice...
Opravdu víte, kolik platíte za svoji závislost?
Články: Opravdu víte, kolik platíte za svoji závislost?
Zdraví není to jediné, co...
Kdy a jak snižovat teplotu
Články: Kdy a jak snižovat teplotu
Vzestup teploty je projevem...
Muzea, hrady, zámky .... 30.000 památek z celé ČR
Naposledy čtené: