Vysazení antikoncepce

Dobrý večer, zhruba před týdnem jsem musela ze zdravotních důvodů vysadit antikoncepci, kterou jsem brala 3 roky. Menstruace se dostavila hned po 4. dnech. Včera jsem měla nechránění pohlavní styk s přítelem, myslíte že můžu být těhotná ?Děkuji za odpověd.

Odpověď odborníka:

Tedy před týdnem jste vysadila,za 4 dny přišla menses a styk byl včera tedy 3 den cyklu -to jste ale ještě menstruovala že?

MUDr. Jan Sládeček
MUDr. Jan Sládeček

Specializace: Gynekologie a porodnictví
Pracoviště: Gynekologická ambulance, POLIKLINIKA AGEL Praha Italská

 
Líbí se vám odpověď?
-1 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Kam dál
 
 
Užíváte antikoncepci? Nekuřte!
Články: Užíváte antikoncepci? Nekuřte!
Neumíte si představit ranní...
Dráždivý tračník
Články: Dráždivý tračník
Nejodvážnější lékařské...
5 potravin, díky kterým se z vaší imunity stane nedobytný hrad
Pěšky nebo na kole - Tipy na výlety
Naposledy čtené: