Vysazení antikoncepce

Dobrý den, chtěla by jsem se zeptat, zda mohu být těhotná. Koncem října jsem vysadila antikoncepci a menstruaci dostala 31.října, trvala 5dí. Celý měsíc jsem měla pohlavní styk bez ochrany, 28.listopadu jsem měla dostat menstruaci a už je to týden a nic, místo ni jsem měla zánět močového měchýře. Udělala jsem si 2x test během dne a ukázal 2x negativně. Tak se chci zeptat zda mi nedorazila menstruace kvůli vysazení antikoncepce nebo by jsem mohla být těhotná? děkuji za odpověď

Odpověď odborníka:

Dobrý den, menstruační cyklus může být bezprostředně po vysazení antikoncepce prodloužen. Stejně tak nelze vyloučit otěhotnění. Zopakujte si těhotenský test ještě s týdenním odstupem. Pokud se menstruace nebude stále dostavovat, zajděte k lékaři.

MUDr. Martina Hasilová
MUDr. Martina Hasilová

Specializace: Gynekologie
Pracoviště: Ústav pro péči o matku a dítě, Praha

 
Líbí se vám odpověď?
+1 Ano Ne
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Kam dál
 
 
S diagnózou schizofrenie život nekončí!
Články: S diagnózou schizofrenie život nekončí!
Schizofrenie je závažné...
Jak zatočit s rýmou: zkuste recepty našich babiček i nejnovější trendy
Slovníček pojmů
Články: Slovníček pojmů
Nevíte, co vám lékař ve...
Pěšky nebo na kole - Tipy na výlety
Naposledy čtené: