Vysazení antikoncepce

Dobrý den, mám takový problém. Před dvěma měsíci jsem vysadila antikoncepci Adele, poté cyklus proběhů v pořádku přesně na den jako s antikoncepcí. A tento měsíc nic...už týden stále čekám na menstruaci.. Někde jsem četla, že po vysazení HA je to normální, ale přijde mi zvláštní, že minulý měsíc jsem normálně menstruovala. Myslíte si, že je to v pořádku?? Nebo mám navštívit lékaře a v nejhorším případě jsem těhotná? Předem Vám děkuji za odpověď.

Odpověď odborníka:

Dobrý den, pokud máte styk bez ochrany, můžete otěhotnět. Jinak se bude cyklus rovnat a bude stejný jako před nasazením antikoncepce. Pokud bude test negativní, navštivte do dvou týdnů gynekologa.

MUDr. Zuzana Vejběrová
MUDr. Zuzana Vejběrová

Specializace: Gynekologie a porodnictví
Pracoviště: Gynekologie Gyn - Fem, Praha

 
Líbí se vám odpověď?
0 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Naposledy čtené:
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

 celý článek
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

Atopická, suchá nebo podrážděná pokožka bezesporu vyžaduje důslednou péči. Svědění v těchto případech dokáže být velice nepříjemné. Kůže je navíc zranitelná a náchylnější k...  celý článek

x