Vysazení antikoncepce

Dobrý den, V červnu jsem po vysazení antikoncepce dostala menstruaci jako vždy, ale rozhodla jsem se dál antikoncepci nebrát, protože strávím ted (od cervna) 3 mesice v zahranici, tak jsem nechtěla "zatěžovat" tělo, dnes je to už měsíc a menstruace se vůbec nedostavila. Těhotenství můžu 100% vyloučit. Kdy se mi menstruce zase dostavy? ..Ráda bych ji zase nasadila po příjezdu domů, děkuji

Odpověď odborníka:

Dobrý den,kdy se dostaví měsíčky nevím,bylo by nutné udělat UZ děložní sliznice a dle toho aplikovat agolutin. Pak se měsíčky spustí. Možnáještě přijdou samy. Každopádně až se vrátíte,navštivte gynekologa.

MUDr. Zuzana Vejběrová
MUDr. Zuzana Vejběrová

Specializace: Gynekologie a porodnictví
Pracoviště: Gynekologie Gyn - Fem, Praha

 
Líbí se vám odpověď?
0 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Kam dál
Naposledy čtené: