Vysazení antikoncepce

Dobrý den. Zhruba před dvěma měsíci jsem začala trpět něčím podobným jako je panická ataka a stavy úzkosti. Byla jsem na spoustě vyšetření a jsem zdravá. Gynekoložka mi doporučila vysadit antikoncepci (už dříve jsem byla přecitlivělá, nesmyslně vzteklá, špinila jsem mimo cyklus, trpěla jsem migrénou). Ráda bych se zeptala, za jak dlouho antikoncepce "vyprchá" nebo přibližně za jak dlouho budu cítit úlevu. Prášky neberu zatím týden. Ataky nemám, ale pořád se necítím ve své kůži, jsem velmi unavená a taková jakoby "omámená",často se mi chce brečet. Moc děkuji za odpověď, přeji hezký den.

Odpověď odborníka:

Dobrý den, odbourávání hormonů probíhá rychle. Po týdnu neužívání Vám již v těle nekoluje žádná účinná hladina dříve užívaných hormonů.

MUDr. Martina Hasilová
MUDr. Martina Hasilová

Specializace: Gynekologie
Pracoviště: Ústav pro péči o matku a dítě, Praha

 
Líbí se vám odpověď?
-1 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Kam dál
 
 
Nádory trávicího traktu
Články: Nádory trávicího traktu
Nejzávažnějším onemocněním...
Co prozradí jaterní testy?
Články: Co prozradí jaterní testy?
Prokázat hepatitidu je...
Bolest hlavy může způsobit i rýma!
Články: Bolest hlavy může způsobit i rýma!
70–80 % populace trpí...
Pěšky nebo na kole - Tipy na výlety
Orgasmus… Co to vlastně je?
Články: Orgasmus… Co to vlastně je?
Lidé jsou asi tak rozdílní...
Bolest zad nepodceňujte – může jít o vážný problém
Články: Bolest zad nepodceňujte – může jít o vážný problém
Stává se vám často, že vás...
7 800 Tipů kam na výlet z celé ČR
Turistikou ke zdraví s Turistika.cz
Naposledy čtené: