Vysazení antikoncepce

Mám takový dotaz. 22 dubna mi skončila menstruace a já do neděle 4.5 brala antikoncepci. V pondělí 5.5 jsem si už prášek nevzala a z finančních důvodů antikoncepci na 15 dní musím vysadit.Ale 7.5 jsem dostala menstruaci ,tedy o několik týdnů dříve , než jí mívám.Je to normální ? A ještě bych se chtěla zeptat pokud antikoncepci začnu za těch 14 dní zase brát,tak mám dobrat celé nové platíčko a nebo dobrat jen určitej počet prášků ,který jsem nedobrala ,když jsem antinu vysadila?(tedy před vysazením jsem pilulek měla 12 z 21,tak dobrat těch zbylých 9 a nebo od znova 21 ??) A po jaké době mohu s partnerem mít pohl.styk? Děkuji za odpověd.

Odpověď odborníka:

Krvácení se dalo očekávat,měla jste dobrat celé platíčko. Nyní počkejte na normální menstruaci a začněte nové platíčko, ta zbylá vyhoďte. Nechráněný styk lze po 7dnech užívání antikoncepce.

MUDr. Zuzana Vejběrová
MUDr. Zuzana Vejběrová

Specializace: Gynekologie a porodnictví
Pracoviště: Gynekologie Gyn - Fem, Praha

 
Líbí se vám odpověď?
-1 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Naposledy čtené: