Vysazení antikoncepce a zpožděná menstruace

Dobrý večer, 11 února jsem vysadila hormonální antikoncepci, kterou jsem brala 7 let. Poté jsem dostala menstruaci za 33 dní, další měsíc za 36 dní, nyní je to 39 dní a menstruace stále nikde. Těhotenský test jsem si dělala a vyšel negativní. Mám jít na gyndu ? nebo je to normální, že můžu mít po vysazení HA takové zpoždění ? či co mám prosím dělat ? bojím se, abych kvůli tomu, že mám takové zpoždění nějak neublížila svému tělo a něco nezanedbala. Děkuji za odpověď

Odpověď odborníka:

Dobrý den, pokud jste měla nepravidelný cyklus před antikoncepcí, bude nepravidelný i po vysazení antikoncepce. Dejte všemu cca 6M na srovnání. menstruace při antikoncepci není pravá menstruace a pravidelnost udržují tablety. Nyní převzal vedoucí funkci Váš endokrinní systém.

MUDr. Zuzana Vejběrová
MUDr. Zuzana Vejběrová

Specializace: Gynekologie a porodnictví
Pracoviště: Gynekologie Gyn - Fem, Praha

 
Líbí se vám odpověď?
-1 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Kam dál
Naposledy čtené:
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

 celý článek
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

Atopická, suchá nebo podrážděná pokožka bezesporu vyžaduje důslednou péči. Svědění v těchto případech dokáže být velice nepříjemné. Kůže je navíc zranitelná a náchylnější k...  celý článek

x