Vysazení antikoncepce uprostřed cyklu

Dobrý den, beru antikoncepci Mirelle už asi 7. měsíc. V půlce září jsem musela kvůli vážné nemoci do nemocnice, tak jsem ji v půlce platíčka vysadila (kvůli antibiotikům atd. ). Menstruaci jsem dostala za dva dny a trvala obvyklou dobu. Další měsíc jsem prášky opět nasadila, ale asi po týdnu jsem si zapomněla jeden prášek vzít, okamžitě jsem menstruaci zase dostala. Za 7 dní jsem si prášek opět zapomněla vzít a od té doby asi měsíc v kuse špiním. Teď bych potřebovala posunout den začátku užívání antikoncepce, ale bojím se jestli se mi cyklus ještě více nerozhodí. Co si o tom myslíte vy? Mockrát děkuji za odpověďDobrý den, beru antikoncepci Mirelle už asi 7. měsíc. V půlce září jsem musela kvůli vážné nemoci do nemocnice, tak jsem ji v půlce platíčka vysadila (kvůli antibiotikům atd. ). Menstruaci jsem dostala za dva dny a trvala obvyklou dobu. Další měsíc jsem prášky opět nasadila, ale asi po týdnu jsem si zapomněla jeden prášek vzít, okamžitě jsem menstruaci zase dostala. Za 7 dní jsem si prášek opět zapomněla vzít a od té doby asi měsíc v kuse špiním. Teď bych potřebovala posunout den začátku užívání antikoncepce, ale bojím se jestli se mi cyklus ještě více nerozhodí. Co si o tom myslíte vy? Mockrát děkuji za odpověď

Odpověď odborníka:

Pokud jste brala takto neuspořádaně antikoncepci několik cyklů nejlepší by bylo jeden cyklus antikoncepci vynechat a teprve poté ji znovu nasadit. Příjemný den

MUDr. Jan Sládeček
MUDr. Jan Sládeček

Specializace: Gynekologie a porodnictví
Pracoviště: Gynekologická ambulance, POLIKLINIKA AGEL Praha Italská

 
Líbí se vám odpověď?
0 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Kam dál
Naposledy čtené: