Vysazení ha

Dobrý den, 12 let jsem užívala HA. V září jsem vysadila, od té doby menstruace po 33 dnech, po 25 dnech, po 35 dnech, pak až po 50 ... byla jsem u lékaře - prý hormonální porucha - ale vajíčka jsou a vše ok. prý by se řešilo až kdybych se intenzivně snažila o dítě a nešlo to - užívám te´d inofolic - užívám měsíc (menstruace je však stále prodloužená - už 46 dní a nedostala jsem to). Mohu tedy otěhotnět i přes to, že mám nějakou horonální poruchu? (lékař mi ani neřekl jakou a ani se neobtěžoval mě uklidnit, že budu moci mít své vytoužené dítě) Děkuji

Odpověď odborníka:

Dobrý den, paní Veroniko, doporučuji Vám obrátit se na centrum pro léčbu neplodnosti. Podstoupit vyšetření, včetně spermiogramu partnera, a na základě řádných výsledků pokračovat s léčbou. S pozdravem prim MUDr Pavel Texl

prim. MUDr. Pavel Texl
prim. MUDr. Pavel Texl

Specializace: Gynekologie a porodnictví
Pracoviště: Sanatorium Helios

 
Líbí se vám odpověď?
+1 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Naposledy čtené: