Vysazení ha?

Dobrý den, beru Yadine už asi 2 roky, předtím jsem měla Pramino (změnila jsem na Yadine kvůli tomu, že se mi asi po roce užívání Pramina objevila silná celulitida - v 18 letech - i když jsem před tím nic takového neměla). Už půl roku jsem bez stálého partnera a mám pocit, že do sebe "cpu chemii" bez patřičného důvodu. Dále mám občas stavy smutku a úzkosti (těžko ale říct, zda z HA nebo jen tak - nechci se na HA vymlouvat, ale občas mám pocit, že je mi smutno bez velkého důvodu a tíhnu k slabším depresím.) Celulitida se opět vyskytla (po změně na Yadine z Pramina se sama lehce vyhladila). Opět je tu ale otázka, co je její příčinou - zda jí HA napomáhá nebo to vyplývá z mého životního stylu či dědičnosti... Chtěla bych se zeptat, zda má smysl vysadit Yadine na relativně krátkou dobu. Tím myslím třeba na 4 měsíce - podle situace, abych ji začala brát až při daším stálém vztahu. Co je pro tělo lepší? - když si od hormonů odpočine, nebo naopak když hromony nekolísají a antikoncepce se bere pravidelně a vysadí až když budu chít mít dítě??? Hlavním důvodem mého dotazu nejsou stavy smutku ani celulitda ale pocit, že do sebe "cpu hormony" zbytečně.... Děkuji Vám moc za radu.

Odpověď odborníka:

Dobrý den, většina gynekologů zastává názor, že pokud vysadit antikoncepci, tak pouze na delší dobu. Proto bych doporučoval v užívání pokračovat. Pokud ale máte pocit, že Vám HA působí nějaké obtíže, poraďte se se svým gynekologem, který nejlépe zná Vás zdravotní stav. Hezký den.

 
Líbí se vám odpověď?
-1 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Naposledy čtené:
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

 celý článek
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

Atopická, suchá nebo podrážděná pokožka bezesporu vyžaduje důslednou péči. Svědění v těchto případech dokáže být velice nepříjemné. Kůže je navíc zranitelná a náchylnější k...  celý článek

x