Vysazení hormonální antikoncepce jeanine

V průběhu měsíce května jsem po šesti letech vysadila antikoncepci Jeanine. Na menstruaci jsem čekala asi pět nebo šest týdnů, do 23.6., další menstruace se zatím nedostavila. Od poslední menstruace jsem měla chráněný styk. Samozřejmě jsem četla, že obnova hormonální rovnováhy nějakou dobu trvá, přesto mám trochu obavy. Jak dlouho čekat, než vyhledám lékaře? Děkuji.

Odpověď odborníka:

Milá Sabino, po vysazení antikoncepce může trvat i několik měsíců než se cyklus upraví. Pokud by jste nedostala menstruaci ani do 8 týdnů od poslední, tak vyhledejte gynekologa. Na dalším postupu se domluvte s ním. Mějte se hezky.

MUDr. Barbora Müller
MUDr. Barbora Müller

Specializace: Gynekologie a porodnictví
Pracoviště: Nemocnice Ostrov

 
Líbí se vám odpověď?
+2 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Kam dál
Naposledy čtené: