Vysazeni tritica a nespavost

Dobrý den, prosím o radu jak dál. . Delší čas se potýkám s nespavosti. Dodržuji spánkovou hygienu , ale není mne to nic platné , nespím . Zkoušela jsem již vše možné , nezabírá . Navštívila jsem lékaře a napsal mne tritico . Brala jsem 2/3 po dobu 5měsicu.Trochu se mne to upravilo , ale jsem po těch tabletkách taká nějaká bolavá , divná. Když jsem se nevyspala a spala třeba jen 4 hodiny , tak jsem byla celý den k nepoužití a bývalo mne dost špatně . Ale to nebývalo často . A tak jsem se rozhodla, že již je brat nebudu-memu doktorovi se mé rozhodnutí nelíbilo , jenže já prášky splachla do WC a pátým dnem se trápím , nespim skoro vůbec. Mám třesavku , je mne špatně , no děs. Každý den ráno , když zaberu aspoň na hodinu si řikám bude lip další noc , už snad musim usnout . No nevím , jak dlouho tohle vydržím . Nyní jsem doma bez práce , ale co bude až nastoupím do zaměstnání , to se zhroutím . Nevim , zdali mam vydržet ještě par dni a pak zajit opět k lékaři? Prosím co mne radite , myslíte že se mne spánek upraví a nebo budu nucena stalé jist prašky i když mne nedělaji dobře?I když nevim co je horši,zdali ta nespavost a stejně nevolnost nebo brát léky a taky ta nevolnost , ale zase o něco málo lepší spaní ,Děkuji

Odpověď odborníka:

Dobrý den. V tomto případě je jediná rada, vrátit se zpátky k léčbě Trittico. Navštivte lékaře.

MUDr. Zdeňka Janoušková
MUDr. Zdeňka Janoušková

Specializace: Praktické lékařství
Pracoviště: Ordinace praktického lékaře, Velká Bíteš

 
Líbí se vám odpověď?
-1 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Naposledy čtené: