Vysoký krevní tlak a bušení srdce

na vysoký KT beru kombinaci těchto léků-Wlalsacor 320 1x,Enelbin1/2 1x,Indap 1x, Amlator 001 na ředění krve Pradaxa150 1-O-1 KT mi někdy klesne(zejména po zvýšené námaze-třeba i rýchlá chůze )na110/42 .Mám, istabilně nízký pulz kolem 5o někdy a mnohdy i 46a méně . Pradaxu beru kvůli tomu že občas (asi 1x zaměsíc mizačne bušit srdce a mám nepravidelný pulz FS) Přeji pěkný den a prosím zda mi můžete sdělit Váš názor na tuto moji situaci. Děkuji

Odpověď odborníka:

Dobrý den, pokud máte někdy pokles krevního tlaku, bude dobré probrat s lékařem redukce léků na vysoký krevní tlak. Co se týká pulzů, tak nemáte léky které ovlivňují rychlost srdečního tepu. Možná se časem doberete ke kardiostimulátoru. Vše proberte s lékařem, který Vám léky předepisuje.

MUDr. Zbyněk Cejnar
MUDr. Zbyněk Cejnar

Specializace: Vnitřní lékařství
Pracoviště: Krajská nemocnice Pardubice, interní klinika- kardiologické oddělení

 
Líbí se vám odpověď?
+1 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Kam dál
Naposledy čtené: