Vysoký tep

Dobrý den, měsíc po onemocnění - průdušky na kontrole mi pani doktorka změřila tep a tlak. 140/80 a tep 170 v klidu. Ihned me poslal na internu.Kde mi udělali ekg a echo vše v pořadku. Kontrola štitne žlazy, ledviny taky ok. Lečim se jen s pateří výřez plotýnky, stenoza,výrůstky,epidurální fibroza, otok nervu, necitlivá a bolestivá leva noha. Normalně mam tep kolem 100 - 120. a je mi fajn. akorát jsem trochu unavena Nervové problemy nemám, žadne stresy. Po podání intravenzně bekablokatory klesnul tep na 80. Začla me bolet hlava dělalo se mi černo před očima a je mi celkově hůř.Nasadili mi bekablokatory v tabletkach. Mam je brát , když je mi po nich hůř. Nemůže to být od pateře , mam skoro neustále bolesti spim asi 3 hodiny denně. Děkuji

Odpověď odborníka:

Dobrý den, pokud máte potíže v souvislosti podání léků, není dobré je dále užívat. Je potřeba se domluvit s ošetřujícím lékařem, který lék nasadil. Může se zkusit jiný preparát. Někdy je potřeba preparáty vyzkoušet dle tolerance pacienta.

MUDr. Zbyněk Cejnar
MUDr. Zbyněk Cejnar

Specializace: Vnitřní lékařství
Pracoviště: Krajská nemocnice Pardubice, interní klinika- kardiologické oddělení

 
Líbí se vám odpověď?
0 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Naposledy čtené: