Výtok

Dobrý den,e mi 16 let beru antikoncepci...a stále mám každý den výtok..často i zapáchá...Žádné problemy nemám....prosím poradte mi..děkuji

Odpověď odborníka:

Dobrý den, doporučoval bych návštěvu u gynekologa. Ten Vás vyšetří a navrhne případný další léčebný postup. Výtok totiž může být způsoben např. infekcemi a ty je třeba léčit. Hezký den.

 
Líbí se vám odpověď?
0 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Kam dál
 
 
Rektoskopie
Články: Rektoskopie
Rektoskopie je endoskopická...
Průjmy mohou mít mnoho barev. Důvodů je spousta
Články: Průjmy mohou mít mnoho barev. Důvodů je spousta
Každého jednou za čas...
Helicobacter pylori může být nenápadný zabiják
Články: Helicobacter pylori může být nenápadný zabiják
Bakterii Helicobacter...
Muzea, hrady, zámky .... 30.000 památek z celé ČR
Koupelová sůl – droga, která má k relaxaci daleko
Záněty močových cest: komplikace vzniknou raz dva
Články: Záněty močových cest: komplikace vzniknou raz dva
Ať už jde o močový měchýř...
Diabetická neuropatie
Články: Diabetická neuropatie
Cukrovkou trpí v České...
Pěšky nebo na kole - Tipy na výlety
Naposledy čtené: