Výtok

dobrý den, trpím na krvácení přes antikoncepci.Beru už 4 roky stejnou antikoncepci a nikdy jsem s tím neměla problém. Začlo to asi před měsícem. Krvácení vždy na tři dny přestane, ale pak zase znova. Gynekolog mi předepsal Norethisteron, díky němu se krvácení změnilo jen na špinění, ale jinak pokračuje stejně.Výtok je husté konzistence. Nevíte co by to mohlo být?

Odpověď odborníka:

Dobrý den, je to hormonální nerovnováha, porada a vyšetření u gynekologa nutná. Hezký den.

Líbí se vám odpověď?
0 Ano Ne
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Kam dál
 
 
Osm tipů pro nohy bez křečových žil
Články: Osm tipů pro nohy bez křečových žil
Nevzhledné „křečáky...
Opakující se potíže s močákem? Možná děláte něco špatně!
Pásový opar
Články: Pásový opar
Pásový opar, herpes zoster...
Muzea, hrady, zámky .... 30.000 památek z celé ČR
Krvácení do mozku. Jen rychlá a správná reakce zachrání život
Čtyři cviky pro bolavá záda
Články: Čtyři cviky pro bolavá záda
Bolesti zad patří mezi...
Bolesti zad
Články: Bolesti zad
Alespoň jednou za život...
Pěšky nebo na kole - Tipy na výlety
Naposledy čtené: