Výtok

Předem se omlouvám za delší dotaz, ale ráda bych věděla alespoň trochu o co jde. Dva týdny zpět jsem měla poprvé pohlavní styk se svým novým přítelem ( pravidelně bez zapomínání užívám antikoncepci Lindynette již 5 let). Hned po styku jsem si všimla hnědého výtoku, přirovnávala jsem to tomu, že mě přítel asi škrábl nebo jsme nebyli v ideálních polohách, jsem dole poměrně úzká a přítel více vyvinutý. Po pár dnech se ale hnědý výtok objevil z ničeho nic zase a měla jsem trochu svědění pochvy. Asi po dvou dnech jsem začala mít tlak v podbřišku, do toho pálení a řezání při močení. Ihned jsem šla k obvodnímu lékaři a napsal mi antibiotika Furolin proti infekci močových cest. Momentálně dobírám poslední tablety Furolinu (nepociťuji už žádnou bolest, ani při močení) ale hnědý výtok se mi objevuje stále, nejčastěji ráno a večer (bez svědění a pálení). Gynekolog má momentálně dovolenou, tak se prozatím obracím na vás. Je možné, že výtok může způsobovat právě zánět močových cest? Na gynekologické prohlídce jsem byla naposledy v lednu a vše bylo v pořádku. Moc Vám děkuji za odpověď.

Odpověď odborníka:

Při zánětu močového měchýře výtok nebývá. Ve Vašem případě je nejspíše důsledkem drobného poranění v oblasti genitálu při pohlavním styku a následně vznikem zánětu. Doporučuji gynekologické vyšetření. Pokud má Váš gynekolog delší dobu dovolenou, můžete se nechat vyšetřit na gynekologii v některé nemocnici nebo gynekologickém zařízení, kde poskytují akutní vyšetření.
MUDr. Dagmar Doležalová

MUDr. Dagmar Doležalová
MUDr. Dagmar Doležalová

Specializace: Praktické lékařství
Pracoviště: Praktická lékařka pro dospělé, Centrum ambulantní gynekologie a primární péče, Brno

 
Líbí se vám odpověď?
0 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Naposledy čtené: