Výtok

Dobrý den, již druhý měsíc mě trápí krvavé výtoky mimo cyklus. Užívám rok antikoncepci Bellara (pravidelně každý den 21+7) a nikdy jsem s ní neměla žádné problémy a poslední 2 měsíce se mi vždy v půlce platíčka spustí řidčí krvavý výtok doprovázený slabými bolestmi v podbřišku. Výtok je slabší a trvá zhruba 3 - 4 dny. Co může být jeho příčinou? Je možné, že se jedná o těhotenství?

Odpověď odborníka:

dobrý den, proveďte test, ten pravděpodobně vyjde negativní. navštivte gynekologa, pokud se bude špinění opět opakovat. někdy může být dysbalance, ale 3Mpo sobě již ne.

MUDr. Zuzana Vejběrová
MUDr. Zuzana Vejběrová

Specializace: Gynekologie a porodnictví
Pracoviště: Gynekologie Gyn - Fem, Praha

 
Líbí se vám odpověď?
-1 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Kam dál
 
 
Pásový opar: samoléčba v 5 krocích
Články: Pásový opar: samoléčba v 5 krocích
Pásový opar je virové...
Mentální retardace
Články: Mentální retardace
Inteligenční schopnosti...
Computerová Tomografie (CT) neboli „CéTéčko“
Muzea, hrady, zámky .... 30.000 památek z celé ČR
Naposledy čtené: