Výtok

Dobrý den. Je to tak 3 měsíce, kdy se mi během pohlavního styku, při masturbaci a prstování stává, že ze mě vyteče větší množství zapáchajícího hlenu smíchanou s krví. Byla jsem u svého gynekologa,ale on mi pouze udělal ultrazvuk a prohlédl a dal mi zaváděcí prášky na výtok. Prášky jsem tedy brala,ale problém trvá stále. Prosím mohl by jste mi sdělit o jaký problém by se mohlo jednat? Děkuji

Odpověď odborníka:

Je potřeba zhotovit kultivaci včetně citlivosti mikrobní obraz poševní a podle výsledku nasadit cílenou léčbu. Příjemný den

MUDr. Jan Sládeček
MUDr. Jan Sládeček

Specializace: Gynekologie a porodnictví
Pracoviště: Gynekologická ambulance, POLIKLINIKA AGEL Praha Italská

 
Líbí se vám odpověď?
+2 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Kam dál
 
 
Rektoskopie
Články: Rektoskopie
Rektoskopie je endoskopická...
Průjmy mohou mít mnoho barev. Důvodů je spousta
Články: Průjmy mohou mít mnoho barev. Důvodů je spousta
Každého jednou za čas...
Helicobacter pylori může být nenápadný zabiják
Články: Helicobacter pylori může být nenápadný zabiják
Bakterii Helicobacter...
Muzea, hrady, zámky .... 30.000 památek z celé ČR
Koupelová sůl – droga, která má k relaxaci daleko
Záněty močových cest: komplikace vzniknou raz dva
Články: Záněty močových cest: komplikace vzniknou raz dva
Ať už jde o močový měchýř...
Diabetická neuropatie
Články: Diabetická neuropatie
Cukrovkou trpí v České...
Pěšky nebo na kole - Tipy na výlety
Naposledy čtené: