Výtok

Dobrý den, 23.9. jsem byla na inseminaci, 9 dní jsem užívala duphaston. Cyklus mám 30- 32 dní. Již 3 dny mám silný nezapáchavý vodnatý výtok a mírnou bolest v oblasti pravého vaječníku spojenou s pícháním v podbřišku. Může se jednat o zánět nebo je možné těhotenství? Je možné že jsou to účinky duphastonu? Poslední MS 5.9. Děkuji

Odpověď odborníka:

dobrý den, může to být těhotenství, zkuste těhotenský test, možná ještě bude negativní, zkuste ten nejcitlivejsi.vodnatý výtok bez pálení či svědění nemusí nic znamenat.

MUDr. Zuzana Vejběrová
MUDr. Zuzana Vejběrová

Specializace: Gynekologie a porodnictví
Pracoviště: Gynekologie Gyn - Fem, Praha

 
Líbí se vám odpověď?
0 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Kam dál
Naposledy čtené:
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

 celý článek
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

Atopická, suchá nebo podrážděná pokožka bezesporu vyžaduje důslednou péči. Svědění v těchto případech dokáže být velice nepříjemné. Kůže je navíc zranitelná a náchylnější k...  celý článek

x