Výtok

Dobrý den, už 4 roky beru antikoncepci. První dva roky jsem neměla, žádný problém. Teď mě trápí vytékání spermatu. Pokaždé, když mám s mým dlouholetým přítelem sex a on se do mě udělá, tak za nějakou chíli ( je to různě) ze mě přítelovo sperma vyteče. Prosím poraďte. Předem děkuji

Odpověď odborníka:

Pokud vám to způsobuje nepříjemné pocity používejte kondom jinak dotazu nerozumím kromě dutiny děložní sperma jinou cestu nemá příjemný den

MUDr. Jan Sládeček
MUDr. Jan Sládeček

Specializace: Gynekologie a porodnictví
Pracoviště: Gynekologická ambulance, POLIKLINIKA AGEL Praha Italská

 
Líbí se vám odpověď?
0 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Naposledy čtené:
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

 celý článek
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

Atopická, suchá nebo podrážděná pokožka bezesporu vyžaduje důslednou péči. Svědění v těchto případech dokáže být velice nepříjemné. Kůže je navíc zranitelná a náchylnější k...  celý článek

x