Výtok

Dobrý den, je mi 18 let a antikoncepci (Lindynette 20) užívám už od 14 let. Ke gynekologovi chodím často. Mám opakované infekce. Trápí mě ale výtok, který mám od 15 let. Nejprve mi doktor řekl, že je to dědičné a hustý výtok mám po mé matce. Mívám ale problémy, na které gynekolog reaguje tak, že je to normální. Když začnu brát platíčko po týdenní pauze, mám bílý výtok tak do poloviny platíčka. V polovině výtok zhoustne a má hnědou barvu. Tento výtok mám až do začátku menstruace. I po styku mám hustý hnědý výtok. Přítel je můj první a je zdravý. Někdy se objeví i nažloutlý výtok. Nic nesvědí ani nepálí. Chtěla bych se proto zeptat, jestli to není antikoncepcí a nebo urologickými problémy, které v poslední době mám? Nebo je to opravdu normální? Uvažuji i o změně gynekologa. Děkuji za odpověď, Klára

Odpověď odborníka:

dobrý den, neznám přesně Váš zdravotní stav. může se jednat o genetiku, může to být porucha rovnováhy bakterií.doporučila bych vaginální vit.C, je volně prodejný v lékárně, upravuje pH prostředí.

MUDr. Zuzana Vejběrová
MUDr. Zuzana Vejběrová

Specializace: Gynekologie a porodnictví
Pracoviště: Gynekologie Gyn - Fem, Praha

 
Líbí se vám odpověď?
0 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Kam dál
Naposledy čtené: