Výtok

Pěkný den, chtěla jsem se zepat beru antikoncepci chloe, a vždy po 21 dnech co doberu hnedé tabletky a začnu brát bílé při kterých bych měla dostat menstruaci tak mám nejdřív krvavý výtok, který někdy svědí, a pálý při močení. Krvavý výtok trvá skoro týden než dostanu menstruaci a po menstruaci je to zase dobrý. Prosím o radu. Plánujeme s přítelem miminko a mám strach abychom neměli nějaké problémy. A někdy krvácím i po pohlavním styku. velice děkuji Monika

Odpověď odborníka:

Dobrý den, zajděte na vyšetření ke gynekologovi. Pálení a svědění může být zapříčiněno infekcí pochvy, stejně tak krvácení po styku může být z důvodu infekce, ale také i dalších onemocnění.

MUDr. Martina Hasilová
MUDr. Martina Hasilová

Specializace: Gynekologie
Pracoviště: Ústav pro péči o matku a dítě, Praha

 
Líbí se vám odpověď?
-2 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Kam dál
 
 
Nový život aneb sedm signálů časného těhotenství
Články: Nový život aneb sedm signálů časného těhotenství
Ještě než si uděláte...
Impotence po léčbě rakoviny prostaty může mít řešení
Články: Impotence po léčbě rakoviny prostaty může mít řešení
Erektilní dysfunkce neboli...
Pásový opar
Články: Pásový opar
Pásový opar, herpes zoster...
Pěšky nebo na kole - Tipy na výlety
Naposledy čtené: