Výtok a svědění

Dobrý den, před měsícem jsem začala brát entizol 500mg vaginálně. Měla jsem bolestivý pohl. styk,po sexu spodek citlivý na dotek, svědění a pálení. Brala jsem ho 15 dnů. Po té jsme měla sedm dní menstruaci. Myslela jsem, že mi problémy ustaly, ale místo toho teď mám silný nažloutlý výtok a svědění. Bolest při milování a citlivost ale odezněly.Co mám dělat? Svého gynekologa mám celkem daleko, tak se chci zeptat tímto způsobem.Čím to může být způsobeno? Mám vyzkoušet nějaké sedavé koupele-jaké nebo vitamíny? Je nutná prohlídka lékaře? Děkuju za odpověď.

Odpověď odborníka:

Dobrý den,bohužel bude zapotřebí podstoupit kontrolní vyšetření u gynekologa s odběrem vzorků na bakteriol.vyšetření.

MUDr. Barbora Heřmanská
MUDr. Barbora Heřmanská

Specializace: Praktické lékařství
Pracoviště: Praktická lékařka pro dospělé

 
Líbí se vám odpověď?
0 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Kam dál
Naposledy čtené: