Vytok ruzove barvy

Dobry den, rada bych konzultovala nasledujici problem. Pred dvema mesici jsem dostala hned po skonceni menstruace vytok, silne ruzovy, pozdeji belavy, jakoby tvarohovity, ktery silne palil a svedil. Protoze jsem jela na dovolenou, sla jsem tam do lekarny a dostala 3 cipky. (Gyno-Pevaryl 150 mg, 3 ovules) Ty pomohly a ja si rikala, ze to je klasicka kvasinkova infekce. Jenze po dalsi menstruaci jsem mela spineni dalsi tyden a ted, v polovine cyklu, zase to same, ruzove, tvarohovite, bez pachu, ale tentokrat bez svedeni. Koupila jsem si vaginalni tea tree oil gel, ale ted jsem na tri mesice v zahranici a bezradna. Proc je to ruzove? Prijde mi to spise tentokrat jako kus bile sliznice. Mam pritele, pouzivame kondom. Ja tomu nerozumim, hygienu dodrzuji a partnery nestridam. Mohu se nejak sama lecit nebo je to na silne leky? Dekuji za odpoved.

Odpověď odborníka:

Není to otázka silných nebo slabých léků, ale vhodně zvolených.Při recidivě výtoku je vhodné podrobné kultivační vyšetření a cílené nasazení léčby podle výsledků případně i souběžná léčba partnera .Byla by tedy vhodná návštěva gynekologa místo samoléčby.

MUDr. Jan Sládeček
MUDr. Jan Sládeček

Specializace: Gynekologie a porodnictví
Pracoviště: Gynekologická ambulance, POLIKLINIKA AGEL Praha Italská

 
Líbí se vám odpověď?
0 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Kam dál
Naposledy čtené: