Výtok, svědění a pálení intimní partie

Dobrý den, uz par dnu me svedi ženská partie, mám výtok a pálí me při močení. Antikoncepci beru normálně a před tím než to začalo jsem mela u přítele koupel. Uz se mi to jednou stalo taky když jsem si dala vanu. Ale to jsem tam neměla pěnu do koupele. Je možné ze je to jen alergická reakce na tu pěnu a sprchovy gel ve vodě? Bojím se a k doktorce zatím nechci protože uz se mi tohle jednou stalo a bylo to z te vany. Předem děkuji za odpověď

Odpověď odborníka:

dobrý den, nejspíše máte zánět pochvy a močových cest, je možné že k lékaři budete muset. vana je príma, ale naruší přirozenou rovnováhu mikroflóry v pochvě, něco se přemnoží a problém je na světě. pokud si neumíte vanu odpustit, tak zkuste koupit Lactofeel nebo Rosalgin nebo Ginexid- pomohou ještě než se zánět opravdu rozběhne. Na močové cesty pak zase funguje brusinkový extrakt (tablety, čaje..)

MUDr. Jiří Chaloupecký, MBA
MUDr. Jiří Chaloupecký, MBA

Specializace: Gynekologie a porodnictví
Pracoviště: Medic Centre s.r.o.,
Gynekologicko porodnická klinika 1. LF UK a Nemocnice Na Bulovce

 
Líbí se vám odpověď?
+1 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Naposledy čtené: