Výtok svědivý - alergie na kondom?

Dobrý den,chci se zeptat,jestli je možné abych měla alergii na prezervativ.Do nedávna jsem brala HAK,ale pak jsem musela vysadit,teď se mě stalo že po styku s kondomem mám svědivý výtok.Děkuji za odpověď

Odpověď odborníka:

Ano, je to možné, můžete mít alergii na latex či lubrikancia, ev. další substance na povrchu prezervativu. Ale alergie by se projevila spíše jen svěděním, nikoli výtokem. Ten svědčí pro např. kvasinkovou infekci. Doporučuji návštěvu gynekologa a provedení stěrů, ev. kontaktní alergie se dá prokázat epikutánními testy, které se provádějí na kožním odd.

 
Líbí se vám odpověď?
0 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Naposledy čtené:
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

 celý článek
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

Atopická, suchá nebo podrážděná pokožka bezesporu vyžaduje důslednou péči. Svědění v těchto případech dokáže být velice nepříjemné. Kůže je navíc zranitelná a náchylnější k...  celý článek

x