Výtok z prsu

Dobrý den, chtěla jsem se zeptat na jeden problém. Stalo se mi to poprvé a nevím co s tím. Je mi 18 let a přes rok už užívám hormonální antikoncepci. Při pohlavním styku, když mi přítel hladil prsa, mi z nich najednou začala téct taková průhledná až bílá tekutina. Když jsem si prso zmáčkla, ještě troška vytekla, ale pak už ne, tak nevím čím to bylo způsobeno. Předem děkuji za odpověď.

Odpověď odborníka:

Dobrý den, Aneto! Ačkoli to není zcela běžné, nejedná se o chorobný projev a to zvláště tehdy, je-li sekrece z obou prsů, je-li bazbarvá a následuje-li pouze po dráždění prsů. Berte to jako možná pikantní zvláštnost svého těla.

 
Líbí se vám odpověď?
0 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Kam dál
 
 
Škála bolesti aneb ukaž, co cítíš
Články: Škála bolesti aneb ukaž, co cítíš
Vnímání bolesti je zcela...
Nebojte se endokrinologického vyšetření
Články: Nebojte se endokrinologického vyšetření
Endokrinní systém (systém...
Víte, jak funguje hormonální antikoncepce?
Články: Víte, jak funguje hormonální antikoncepce?
Skutečnost, že hormonální...
Muzea, hrady, zámky .... 30.000 památek z celé ČR
Při akutním zánětu slinivky hrozí i smrt
Články: Při akutním zánětu slinivky hrozí i smrt
Oslava nebo večírek, hodně...
Zlobí vás koleno? Důvod pomůže odhalit artroskopie
Močový měchýř
Články: Močový měchýř
Močový měchýř je dutý orgán...
Pěšky nebo na kole - Tipy na výlety
Naposledy čtené: